Interjú

Szombaton az U Jolidon – Rapid Bukarest (44-27) mérkőzés után készítettem, a Szabadsag  napilap számára, egy villáminterjút Petroczi Viktoriával, a Jolidon magyarországi kapusával. Az interjú megtalálható a Szabadsag napilap hasábjain is.

Interjú Petroczi Viktoria.

Hossza 1 perc és 6 másodperc

2o1o. január. 16

  1. Kérdés: Mondj pár szót a mecseről!

Válasz: Hát talán olyan edzőmecsnek elment ez a mérkőzés,igazából jövő héten lesz majd keményebb mecsünk Nagybányán, Baia-Mare-ra, igazából arra készülünk.

  1. Miért pont Kolozsvárt választottad a Győr után?

Volt egy olyan ajánlat amit elfogadtam, szimpatikus volt a környezet, Kolozsvár maga a város,az emberek.

  1. És, hogy haladsz az alkalmazkodással?

Nagyjából, hogy mondjam, nincsen nekem gondom, én nekem vannak elképzeléseim, vannak itt terveim a csapatban, szeretném ezt véghezvinni és szeretném ha senki nem áll az utamban.

  1. Milyen érzéssel jöttél ide, tudván, hogy az első idegenlégiósa vagy a Jolidonnak?

Különösebben evel nem foglalkoztam, hogy első vagy harmadik vagy tizedik. Nem foglalkoztam ezzel.

http://szabadsag.ro/szabadsag/servlet/szabadsag/template/article%2CPArticleScreen.vm/categ_id/5

Reklámok

Hozzászólás

Kategória: Kategorizálatlan

Vélemény, hozzászólás?

