Visszatértem…. újra aktív a sportblogom

Jól tudjátok, hogy egy ideig sportblogot is működtettem, amit személyes okokból 2012-ben átköltöztettem a Népsportra. A Népsporton is kb. egy évet működtettem a blogot, amit 2013 júniusa óta nem frissítettem. Az említett bloggegszolgáltatón tovább olvashatóak a tartalmak, de azt végleg feledésbe hagytam.

A jó hír az, hogy újra aktiválom a wordpresses sportblogomat, azzal a különbséggel, hogy most főleg a képekre helyezem a hangsúlyt.

Egyelőre ennyi erről. 🙂

A Népsportos blogom tartalma a következő linken tekinthető meg: http://ritijozsefattila.blog.nepsport.hu/

Hozzászólás

Kategória: Kategorizálatlan

Vélemény, hozzászólás?

